השקות ואירועי לקוחות

כל חברה או ארגון מארגנים מפעם לפעם אירועים שקשורים לקידום מכירות של שירותים ומוצרים או השקות של מוצרים חדשים. צריך להתכונן מבעוד מועד לאירועים כאלה, שכן יש להם כמה מטרות כפי שכל מנהל מגדיר לפני שהוא מתחיל במלאכת הארגון המאתגרת. אפיון קהל היעד או המוזמנים שיגיעו לאירוע הוא רק חלק אחד מתוך הכנות רבות לקראת האירוע ולבטח יש לא מעט התרגשות לקראתו. המקום המתאים להכיל את מספר המוזמנים, סדר הפעולות באירוע, מי נואם, איך יוצגו המוצרים וכמובן הנושא של הגברה ומוזיקת רקע. כל אלה צריכים לקבל התייחסות רצינית מספיק זמן מראש. בכל מה שקשור להגברה ומוזיקת רקע – אשמח לעמוד לרשותכם!

שמי קובי פרל, dj לאירועים, תקליטן להשקות עבור אירועי לקוחות בעל ניסיון של מעל 12 שנה בתחום המוזיקה לאירועים וציוד הגברה טכני. אני עובד עם הציוד החדיש והמתקדם ביותר ומקדיש את תשומת הלב הדרושה לכל אירוע ואירוע. אני מאמין ויודע שאף פעם אין שני אירועי השקה ולקוחות שיהיו לחלוטין זהים זה לזה ולכן יש את החשיבות הגבוהה להתאמה אישית של האירוע לנסיבות, למי שמארגן אותו ולקהל שאמור לקחת בו חלק. לשמחתי עשיתי את זה הרבה מאד פעמים ויש לי הרבה ידע להמלצות לתרום.

תקליטן לאירועי לקוחות

אנו חיים בעידן של התאמה אישית של כמעט כל אירוע, ללא קשר לסיבה שבגינה מפיקים אותו. גם אירועים של קידום מכירות או השקות מוצרים יהיו שונים בין חברות או ארגונים שונים ובכל אחד מהם יהיה צורך ליצור אווירה שונה, יהיה דרוש ציוד טכני אחר וכמובן שכל הנושא של הגברה, חייב להיות מדויק למקום שבו האירוע מתקיים ולמספר המוזמנים. מי שחושב שנושא מוזיקה באירועים עסקיים לא חשובה ולא צריך לבחור אותה בכובד ראש עלול להיווכח שהאווירה שהמוזיקה יוצרת היא בדיוק מה שיעשה את ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אירוע שהאורחים ירגישו בתת המודע שלהם שמשהו בו לא ממש מתאים.

עם 12 שנות הניסיון שלי בתור dj לאירועי לקוחות בתחום, לקחתי חלק באפיון מדויק של מאות אירועים שונים. קל לי להבין מה בדיוק המטרות של מארגני האירוע, אני יכול להבין את הקונספט הנדרש ולדמיין בדיוק איזו מוזיקה צריכה להיות מושמעת ברקע. ארגון אירועים עסקיים הוא משימה מאתגרת ולא מובנת מאליה וחשוב ליצור עבור המשתתפים את האווירה הדרושה כדי שהם ישמרו על ראש פתוח, יקשיבו, יבינו את המסרים העסקיים שמועברים אליהם וכמובן – יבצעו רכישות בסופו של דבר.

לאחר תיאום הציפיות עם הלקוח אני יודע איך להמשיך, עם איזה ציוד ואביזרים להגיע, כמה ואיזה סוג של מיקרופונים צריך שאביא איתי וכמובן שאדריך ואנחה את מי שאמור לשאת נאום מה לעשות ואיך להפעיל את הציוד. כשנבנה את לוח הזמנים של האירוע ביחד – מובטח לכם אירוע מוצלח, בלתי נשכח וכזה שישיג את המטרות.

צור קשר

נגישות
יצירת קשר
close slider

צור קשר